ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس

تراکتور با چند تغییر و سورپرایز احتمالی پای به دیدار حساس مقابل پرسپولیس می‌گذارد.

به گزارش تازه‌نیوز، تراکتور با شکست پرسپولیس، وارد کورس قهرمانی و بالای جدول خواهد شد و با استفاده از تقابل مستقیم مدعیان در این دو هفته، جای پای خود را در بین چهار تیم بالای جدول سفت کند. آنها اکنون ۳۶ امتیازی هستند و با برد پرسپولیس، به سه امتیازی این تیم خواهند رسید و بی توجه به دو بازی دیگر، با برد هفته آینده، به رتبه سوم یا چهارم خواهند رسید.

به نقل از ورزش‌سه، تراکتور برای این بازی هادی محمدی و مهدی هاشم‌نژاد را در اختیار ندارد و به این ترتیب حداقل یک تغییر برای بازی پرسپولیس خواهد داشت. البته این تنها تغییر پاکو خمس نیست و او نقشه‌های دیگری را هم در سر دارد تا مقابل پرسپولیس اجرایی کند. تکلیف چند بازیکن حتی تا جلسه فنی شب قبل از بازی هم مشخص نبود تا او چند ابهام را برای روز بازی نگه دارد.

نکته مثبت برای خمس این است که صفا هادی بعد از یک جلسه محرومیت، به اردوی سرخپوشان تبریزی بازگشته و در دسترس پاکو خمس است. او در بازی قبلی حضور نداشت و در غیابش مهدی کیانی با بازوبند کاپیتانی برای تراکتور به میدان رفت.

خط دروازه: اخباری مصدوم، مرادیان رزرو
شب گذشته مشخص شد که محمدرضا اخباری در آخرین جلسه تمرینی تراکتور از ناحیه مچ پا دوباره احساس درد کرده و به همین دلیل احتمال دارد بازی را از روی نیمکت آغاز کند. البته او انتخاب او سرمربی اسپانیایی است و کادرپزشکی تراکتور هر طور شده تلاش خواهد کرد تا او به ترکیب برسد. با این حال احسان مرادیان هم گزینه رزرو خواهد بود.

خط دفاعی: چهار نفر با ترکیب نام آشنا
ترکیب دفاعی تراکتور با حضور محمد آقاجانپور در سمت راست تشکیل خواهد شد و در مرکز نیز آرش قادری به میدان می‌رود. زوج او به احتمال فراوان محمد حسینی است و باوجود مصدومیت این بازیکن، خمس او را تبدیل به گزینه نخست کرده است. در سمت چپ ابوالفضل رزاق‌پور شانس بیشتری برای بازی دارد.

خط میانی: سه خارجی علیه پرسپولیس
صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز. سه مهره تراکتور که بی حرف و حدیث اعتماد پاکو خمس را متوجه خود می‌بینند و امیدوارند همچون جدال استقلال، برابر پرسپولیس هم بدرخشند. این یک بازی فوق العاده حساس برای این سه خواهد بود. البته پیش‌تر تصور می‌شد مهدی کیانی در پست هافبک دفاعی به جای صفا بازی کند اما در آخرین تمرین شانس او کمی کاهش یافت.

خط هجومی: سورپرایز برای یحیی
غیبت مهدی هاشم‌نژاد باعث شده تا محمد قنبری مهره ثابت تراکتور در این پست باشد. در جناح راست خایمه شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارد و احتمالا سورپرایز پاکو خمس برای بازی مقابل پرسپولیس خواهد بود. در پست نوک حمله محمد عباس‌زاده با گلزنی در بازی رفت انگیزه زیادی برای بازی داشت اما رضا اسدی گزینه ثابت و اول کادرفنی تراکتور است.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس:
محمدرضا اخباری-آرش قادری-سیدمحمد حسینی-محمد آقاجانپور-ابوالفضل رزاق‌پور-صفا هادی-مهدی کیانی-ریکاردو آلوز-گوستاوو واگنین-محمد قنبری-خایمه رومرو-رضا اسدی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.