پپ خیال ژاوی را راحت کرد؛ اصلا فکر برناردو را نکن!

منچسترسیتی با ارسال پیام‌هایی برای دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن اعلام کرده قصدی برای مذاکره درباره ستاره پرتغالی‌اش برناردو سیلوا ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، با اینکه برناردو سیلوا یکی از ستاره‌های داغ نقل و انتقالات تابستانی بوده و شایعات زیادی درباره جدایی او از منچسترسیتی مطرح شده است اما گزارش‌های امروز از انگلیس حاکی است قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ قصدی برای از دست دادن این هافبک پرتغالی ندارد.

بیشتر گزارش‌ها درباره برناردو سیلوا او را به بارسلونا نزدیک می‌دانستند اما شایعاتی هم درباره تلاش پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن برناردو از شروع تابستان مطرح بود.

در کنار این دو باشگاه پیشنهادهای قابل توجهی هم از عربستان برای سیلوا ارسال شده بود اما او ترجیح داد این پیشنهادها را رد کند. رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند سیلوا ترجیح می‌دهد منتظر بارسلونا بماند و تنها در صورتی سیتی را ترک خواهد کرد که راهی بارسا شود.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از ورزش‌سه، اما رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند منچسترسیتی با ارسال پیام‌هایی صریح و جداگانه برای دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن به آنها اطلاع داده که حتی حاضر به مذاکره درباره واگذاری برناردو سیلوا نیست. این گزارش‌ها حاکی است سیتی به زودی پیشنهادی قابل توجه برای تمدید قرارداد به برناردو ارائه خواهد داد.

مدیران سیتی در حال حاضر می‌دانند که با توجه به شرایط حرف آخر را این ستاره پرتغالی خواهد زد و اگر او شخصا از تمایلش برای پیوستن به بارسا خبر بدهد و پیشنهاد خوبی از این باشگاه کاتالان برسد حفظ سیلوا دشوار خواهد بود. اما سیتی با توجه به موفقیت بزرگ فصل گذشته و فتح سه‌گانه امیدوار است که سیلوا قصدی برای ترک اتحاد نداشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.