رحمتی در واکنش به دیدار مقابل الهلال: یک رگ ایرانی داریم که قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی نساجی با اشاره به جذابیت لیگ قهرمانان آسیا با حضور ستاره‌ها بزرگ گفت: همه مردم حامی نمایندگان ایران هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، سیدمهدی رحمتی، سرمربی نساجی درباره برنامه تیمش برای دیدار با بمبئی سیتی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما دو دیدار دوستانه با ذوب‌آهن و مس رفسنجان انجام دادیم که باید از ربیعی و الهامی تشکر کنم که همه کار کردند این بازی انجام شود و برنامه خود را تغییر دادند تا ما برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

او ادامه داد: مسلما با توجه به جذابیت لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنانی که به آسیا آمدند همه مردم دوست دارند نمایندگان ایران موفق شوند و برای آن تیم دعا می‌کنند. خدا را شکر هواداران همیشه ما را حمایت کردند و منتظر حضور گرمشان در استادیوم هستیم.

سرمربی نساجی درباره شرایط تیمش برای بازی با بمبئی سیتی هند گفت: لیگ قهرمانان آسیا یک تورنمنت پر هیجان است و همه تیم‌ها دنبال موفقیت و ارائه یک سبک و سیاق مناسب هستند. بازی اول ما با بمبئی سیتی هند است و روز شنبه راهی این کشور می‌شویم. سعی کردیم این تیم را کاملا شناسایی کنیم هر چند که امسال یکی، دو بازی بیش‌تر انجام نداده‌اند. سعی کردیم تحلیل دقیقی داشته باشیم. به لحاظ آمادگی ذهنی هم بازیکنان را آماده کنیم.

وی ادامه داد: شرایط ما خوب است. بازیکنان اسپانیایی هم اضافه شده. او یک مقدار از زمان بازی در عربستان خیلی بازی نکرده اما تمرین داشته است.

رحمتی درباره حمایت‌های انجام شده از سوی تیمش نیز اظهار کرد: نساجی یک تیم خصوصی است که آقای حدادیان هیچ چیزی کم نگذاشتند اما خودشان هم از شرکت‌ها، کارخانه‌های و مسئولان مازندران انتقاد داشتند و اگر حمایت آن‌ها را داشتیم می‌توانستیم در فصل نقل‌وانتقالات وضعیت بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

او در واکنش به این که آیا با وجود قدرت بالای الهلال منطقی است که بگوییم نساجی شانسی برابر الهلال ندارد؟ گفت: من مقابل این تیم برد و باخت داشتم اما بیش‌تر برد کسب کرده‌ام. به عنوان سرمربی هم یک بار با این تیم بازی کردم و مساوی گرفتم. البته الان شرایط مقداری متفاوت است. باید بازیکنان را به لحاظ ذهنی آماده کنیم. اکنون فوتبال بیش‌تر در ذهن بازیکن شکل می‌گیرد.

رحمتی درباره انتظار هواداران از نساجی گفت: انتظارها همیشه بالا است. تیم ما جوان است. سعی کردیم روح تازه‌ای به این تیم بدهیم. اگر خواسته آن‌ها معقول باشد بهتر است. من هیچ دیداری را برای مساوی یا باخت نرفتم. وقتی بازی می‌کردم همیشه برای قهرمانی بوده اما باید شرایط خودمان و بودجه تیم را در نظر بگیریم. ما یک رگ ایرانی داریم که قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی نساجی در پایان گفت: بازیکنان ما جوان هستند و همه انگیزه دارند و در آینده سه، چهار بازیکن ما در تیم ملی و استقلال و پرسپولیس بازی خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.