ماجرای ملاقات خصوص نکونام و مهدی تاج

جواد نکونام به ملاقات خصوصی با مهدی تاج رفت؛ از مفاد این جلسه چیزی بیرون نیامده اما خود این جلسه محل بحث است.

به گزارش تازه‌نیوز، جواد نکونام از مفاخر فوتبال ماست. رکورددار بازی ملی و کسی که افتخارات بیشمارش قابل انکار نیست. اما همین جواد نکونام یک جایگاه حقوقی هم دارد او سرمربی استقلال است. حال سوال اینجاست که کدام جواد نکونام به ملاقات رئیس فدراسیون رفته؛ سرمربی حال حاضر استقلال یا کاپیتان سابق تیم ملی؟

به نقل از خبرورزشی، اگر نکونام با استفاده از جایگاه حقوقی خود به ملاقات با رئیس فدراسیون فوتبال رفته آقای تاج چرا با بقیه سرمربیان تیم‌های لیگ برتری ملاقات نمی‌کند؟ اصلا چرا یک سرمربی باشگاهی با رئیس فدراسیون ملاقات دارد؟ اگر بحث فنی باشد این دخالت در امور فنی نیست؟ اصلاً مگر تاج سررشته ای از امور فنی دارد؟

اگر نکونام با جایگاه حقیقی خود به عنوان یکی از بزرگان فوتبال به ملاقات رئیس فدراسیون رفته نه فقط هیچ ایرادی ندارد بلکه لازم هم هست اما آیا جناب تاج برای همه بزرگان فوتبال وقت دارد؟ آیا به همه نامداران فوتبال، پیشکسوتان، مربیان و کارشناسان رسانه وقت ملاقات می‌دهد؟

فدراسیون برگزارکننده لیگ است و باید بی‌طرف بماند وگرنه تیم‌های دیگر با چه اعتمادی به میدان بیایند؟ شک نکنید از فردا هر داوری یک اشتباه به نفع استقلال کند، شایعه پررنگ‌تر می‌شود که حاصل ملاقات با تاج بوده! اگر هر پولی که استقلال طلب دارد زنده شود، باز همه می‌گویند به خاطر دخالت تاج بوده و پرسپولیسی‌ها مدعی خواهند شد که چرا رئیس فدراسیون برای آن‌ها چنین کاری نکرده است! اصلا از این به بعد اگر هر اتفاق مثبتی در استقلال بیفتد همه آن را به حساب جناب تاج می‌گذارند و مدیران این تیم هیچ‌کاره خواهند بود!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.