حضور زنان در بازی پرسپولیس و استقلال؟

تکلیف سهمیه هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی روز پنجشنبه در یک جلسه فوق العاده مهم مشخص می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، جدال استقلال و پرسپولیس هرگز برای عوامل برگزاری چه در داخل فدراسیون و سازمان لیگ و چه در خارج از ساختار فوتبال، مسابقه‌ای عادی تلقی نمی‌شود و کاملاً طبیعی است که شرایط ویژه‌ای برای انجام آن از هر نظر مورد توجه قرار بگیرد.

در همین رابطه خبر ورزشی خبردار شده که جلسه شورای تامین برای  بررسی همه جوانب امر و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم جهت برگزاری دربی پایتخت روز دوشنبه با حضور نمایندگان ارگان‌های ذی صلاح برگزار خواهد شد. از قرار معلوم در این نشست دو مسئله فوق العاده مهم به صورت خاص بررسی شده و پیرامون آن تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نکته اول میزان بلیط فروشی و تعداد صندلی‌هایی است که به صورت مساوی در اختیار هواداران استقلال و پرسپولیس قرار خواهد گرفت و نکته بعدی هم تعیین تکلیف صدور یا عدم صدور مجوز جهت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدن دربی روز پنجشنبه خواهد بود.

البته قطعاً موارد دیگری هم در این جلسه مورد توجه قرار می‌گیرد ولی ناگفته پیداست که بسیاری از هواداران این دو تیم در حال حاضر به دنبال آن هستند تا بدانند چه تعداد تماشاگر می‌توانند به ورزشگاه بروند و اینکه خانم‌ها نیز اجازه تماشای جدال استقلال و پرسپولیس را پیدا خواهند کرد یا نه؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.