مسیر حرکت بابانوئل قابل ردیابی شد!

هم‌اکنون می‌توانید با ابزار جدید گوگل، مسیر حرکت سورتمه‌ی بابانوئل را از قطب شمال دنبال کنید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از زومیت، سرویس Google’s Santa Tracker که گوگل سالانه راه‌اندازی‌اش می‌کند، به شما امکان می‌دهد که مسیر حرکت بابانوئل فرضی را دنبال کنید.

گوگل به‌صورت آنی سفر بابانوئل از قطب شمال را در حال رساندن هدایای کریسمس به بچه‌ها در سراسر جهان، نشان می‌دهد. او با سرعت زیاد در حرکت است تا بتواند هدایای بچه‌ها را قبل از کریسمس به دستشان برساند.

Google’s Santa Tracker سنت دو دهه‌ای برای گوگل است که به کودکان (و بزرگسالان) هیجان‌زده اجازه می‌دهد تا بابانوئل را در سفرش در طول روز ۲۴ دسامبر (۳ دی) همراهی کنند.

بیشتر بخوانید:

بابانوئل را می‌توان با استفاده از یک مرورگر وب در گوشی، تبلت یا کامپیوتر با بازدید از وب‌سایت رسمی Google Santa Tracking ردیابی کرد. این سایت دارای یک نقشه‌ی زنده از مکان فعلی بابانوئل، توقف بعدی او، فید ویدیویی زنده از سفر او و زمان تخمینی رسیدن به هر مکان خاص است.

سایت بابانوئل تصاویر مکان‌هایی را که او قبلاً بازدید کرده، تعداد هدایایی که تحویل داده شده است و فاصله‌ی فعلی بابانوئل از مکان شما را نشان می‌دهد. همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های جالب کودکانه و خلاقانه و ویدیوهایی برای تماشا دارد که برای مدتی شما را مشغول خواهد کرد.

سایر خدمات ردیابی بابانوئل مانند برنامه و وب‌سایت NORAD Tracks Santa Claus نیز در دسترس هستند، اما سایت Google اغلب تعاملی‌ترین و با جزئیات‌ترین است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.