پخش زنده و ساعت بازی استقلال و پیکان از تلویزیون +ترکیب احتمالی

تیم فوتبال استقلال امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است.

به گزارش تازه‌نیوز، دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان از هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به نقل از ایرنا، استقلال بعد از بازگشت امتیازات سپاهان صدر جدول را از دست داد و با ۲۹ امتیاز پایین‌تر از سپاهان ۳۱ امتیازی در رتبه دوم قرار گرفت. با توجه به برتری پرسپولیس مقابل نساجی و هم‌امتیاز بودن سرخ‌پوشان پایتخت با استقلال، آبی‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل باید ۳ امتیاز خانگی مقابل پیکان را کسب کنند و امیدوار باشند که شمس‌آذر بتواند در قزوین از سپاهان امتیاز بگیرد.

از نکته قابل توجه اینکه، شاگردان جواد نکونام موفق شدند هر ۶ دیدار خانگی خود را با برتری از زمین مسابقه خارج شوند و حالا انگیزه دارند که در هفته پایانی نیم فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.

در مقابل پیکان اصلا شرایط خوبی را دنبال نمی‌کند. خودروسازان در هشت بازی گذشته نتوانستند به برتری دست پیدا کنند و آخرین پیروزی پیکان به هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان برمی‌گردد. پیکان با ۸ مساوی رکوردار تساوی در این فصل است. حال رضا عنایتی به دنبال کسب اولین پیروزی خود روی نیمکت پیکان مقابل تیم سابقش است.

جواد نکونام برای این دیدار محمدحسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این درحالی است که ایمان سلیمی نیز بعد از گذراندن مصدومیت به تمرینات این تیم اضافه شد، اما احتمالا نکونام قصد ندارد روی این بازیکن ریسک کند و از ابتدا او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

به نظر می‌رسد نکونام آبی‌پوشان را با آرایش ۲-۵-۳ راهی میدان می‌کند. سیدحسین حسینی در این دیدار مسئولیت حفاظت از قفس توری استقلال را برعهده دارد. روزبه چشمی، آرمین سهرابیان و کوین یامگا خط دفاعی ۳ نفره آبی‌پوشان را تشکیل می‌دهند.

صالح حردانی از جناح راست و ابولفضل جلالی از جناح چپ فولبک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تکمیل می‌کنند و جلوتر از آن‌ها گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی، ترکیب استقلال را برای تقابل با گل‌گهر تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

برنامه پخش زنده شبکه‌های مختلف/ کدام مسابقات فوتبال امروز از تلویزیون پخش می‌شوند؟

لیگ برتر ایران
تراکتور – صنعت نفت
ساعت ۱۵:۰۰

لیگ برتر انگلیس
لوتون – چلسی
ساعت ۱۶:۰۰

لیگ برتر اسکاتلند
سلتیک – رنجرز
ساعت ۱۶:۰۰
شبکه ورزش

لیگ برتر ایران
استقلال – پیکان
ساعت ۱۶:۳۰
شبکه سه

لیگ برتر انگلیس
استون ویلا – برنلی
ساعت ۱۸:۳۰

لیگ برتر انگلیس
کریستال پالاس – برنتفورد
ساعت ۱۸:۳۰
شبکه ورزش

لیگ برتر انگلیس
منچسترسیتی – شفیلدیونایتد
ساعت ۱۸:۳۰
شبکه سه

لیگ برتر انگلیس
ولورهمپتون – اورتون
ساعت ۱۸:۳۰

سری آ ایتالیا
میلان – ساسولو
ساعت ۲۰:۳۰

لیگ برتر انگلیس
ناتینگام فارست – منچستریونایتد
ساعت ۲۱:۰۰
شبکه ورزش

سری آ ایتالیا
یوونتوس – رم
ساعت ۲۳:۱۵
شبکه سه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.