لیست نقل و انتقالاتی سرمربی استقلال لو رفت

سرمربی استقلال برای تقویت فهرست آبی‌پوشان پایتخت، لیست تازه‌ای را تنظیم و در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، استقلالی‌ها در بین تیم‌های مدعی سریع‌تر شروع ممکن را در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه داشتند؛ به‌طوری‌که بعد از مذاکرات انجام شده با رافائل سیلوا، با این مدافع برزیلی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان پایتخت به توافق رسیدند و سیلوا تبدیل به اولین خرید زمستانی استقلالی‌ها شد. بعد از جذب سیلوا، جواد نکونام فهرستی پرستاره را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داد و امیدوار بود که بازیکنان موردنظر او جذب شوند که با توجه به اینکه اکثریت بازیکنان موردنظر نکونام تحت قرارداد باشگاه‌های خارجی بودند، تحقق خواسته‌های نکونام دور از ذهن به نظر می‌آمد.

نکونام در فهرست خرید اولیه‌اش که در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار داده بود، درخواست جذب مجید حسینی، عارف آقاسی، امید نورافکن، علی کریمی، فرشاد احمدزاده، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، امیرحسین حسین‌زاده، محمد محبی، اوستون اورونوف و کاوه رضایی را داده بود! در این میان، چهره‌هایی مانند علیرضا جهانبخش و محمد محبی به بحث حضور احتمالی‌شان در استقلال واکنش نشان دادند و مدعی شدند با وجود طرح زمزمه‌هایی برای حضور آن‌ها در جمع آبی‌پوشان پایتخت اما برنامه‌شان، تداوم حضور در فوتبال اروپا است.

جواد نکونام بعد از آنکه حواشی پرشماری پیرامون فهرست خرید اولیه‌اش به‌وجود آمده بود، تصمیم گرفت تا فهرست خود را به‌روزرسانی کند و حالا او به سراغ تدوین دومین فهرست خرید خود رفته است. جالب آنکه نگاهی به فهرست بازیکنان موردنیاز سرمربی استقلال نشان می‌دهد که به مانند فهرست اولیه، بازهم نکونام به دنبال جذب ستاره‌های سرشناس و مهره‌های کلیدی سایر تیم‌های لیگ برتری است و به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان حاضر در فهرست دوم نکونام هم با چالش‌های بزرگی روبه‌رو خواهند شد.

مدافع پرسروصدای سپاهان در لیست خرید نکونام

سرمربی استقلال با وجود آنکه در حاضر نام آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی و رافائل سیلوا در فهرست استقلال به عنوان مدافع میانی تخصصی به چشم می‌آید اما همچنان به دنبال جذبب مدافع میانی است. بعد از طرح نام چهره‌هایی مانند مجید حسینی و عارف آقاسی، حالا جواد نکونام نام یک گزینه دیگر را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده و او کسی نیست جز محمد دانشگر. دانشگر به دلیل اختلاف رقم قرارداد خود با مدیران باشگاه سپاهان به چالش خورده و گفته می‌شود در این زمینه رایزنی‌ها در حال انجام است و مدیران باشگاه اصفهانی امیدوار به ادامه همکاری با او هستند اما در صورت جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی، احتمال بازگشت دوباره‌اش به استقلال دور از ذهن نیست.

پاتک بزرگ به اردوی گل‌گهر؟

جواد نکونام در دومین فهرست خرید نام ۳ بازیکن از گل‌گهر سیرجان را قرار داده است؛ احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری و روبرتو تورس. مثلث کلیدی خط هافبک سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی، ۳ هدف مهم نکونام در بازار زمستانه هستند که هر ۳ بازیکن تا پایان فصل تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر هستند و مدیران باشگاه استقلال برای جذب آن‌ها، شرایط سخت و پیچیده‌ای را در مقابل خود می‌بینند. جالب آنکه در ابتدای فصل هم نکونام به دنبال جذب تورس بود که عدم توافقات مالی باعث شد تا او به گل‌گهر برود و حالا سرمربی استقلال امیدوار است که بتواند بار دیگر فرصت همکاری با این هافبک اسپانیایی را به‌دست آورد.

نکونام دست‌بردار ستاره‌های تیمِ مورایس نیست!

نکونام در فهرست قبلی خود به دنبال جذب امید نورافکن و فرشاد احمدزاده از تیمِ سپاهان بود و جالب آنکه در فهرست جدید او هم نام این ۲ بازیکن کلیدی و سرشناس به چشم می‌خورد. در کنار حضور نام نورافکن و احمدزاده در فهرست خرید جواد نکونام، سرمربی استقلال روی جذب وینگر خوش‌تکنیک سپاهانی‌ها هم دست گذاشته و از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا با رضا شکاری هم وارد مذاکره شوند! با این اوصاف، از فهرست ۸ نفره جواد نکونام، ۴ بازیکن موردنظر او تحت قرارداد باشگاه سپاهان هستند که جذب آن‌ها بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد. دیگر بازیکنی که موردپسند سرمربی استقلال قرار گرفته و در فهرست خرید او نامش به چشم می‌خورد، محمد خدابنده‌لو هافبک تیم مس رفسنجان است که باید دید از میان این ۸ بازیکن مطرح شده، استقلالی‌ها با کدامیک از آن‌ها به توافق می‌رسند.

سرمربی استقلال بعد از پایان مسابقات نیم‌فصل نخست، به تعطیلات رفته و قرار است طی ۴۸ ساعت آینده به تهران بازگردد. گفته می‌شود بعد از بازگشت نکونام به تهران، او قرار است در جلسه‌ای با علی خطیر شرکت کند و درباره روند نقل‌وانتقالاتی تیمش تبادل‌نظر میان کادرفنی و مدیریت باشگاه انجام شود. با توجه به حضور پرشمار ستاره‌ها در ۲ فهرست خرید نکونام و فرآیند دشوار جذب آن‌ها، هواداران استقلال چشم‌انتظار جلسه نکونام و خطیر هستند و امیدوارند با تعامل طرفین، روند فعالیت تیم‌شان در بازار نقل‌وانتقالات شتاب گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.