دستگیری قاتل فراری که با هویت جعلی زندگی می‌کرد

مردی که بعد از ارتکاب قتل فراری شده بود و با هویت جعلی زندگی می‌کرد، به دام افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، هویت جعلی هم نتوانست متهم به قتل فراری را از چنگال قانون در امان نگه دارد و سرانجام او پس از یکسال و نیم دستگیر شد.

به نقل از سایت جنایی، متهم جوان این پرونده بلافاصله پس از درگیری مرگباری که در آن شرکت داشت از محل حادثه در نهاوند فرار کرد،‌ با این وجود سرانجام در تهران شناسایی و دستگیر شد.

این درگیری مرگبار دوم مرداد سال ۱۴۰۱ در منطقه چهارباغ، از توابع شهرستان نهاوند در استان همدان اتفاق افتاد. مقتول با پنج نفر از اقوام و دوستانش که همگی اهل یک روستا بودند، برای تفریح رفته بودند که درگیری مرگبار اتفاق افتاد.

یکی از همراهان مقتول در همان تحقیقات اولیه در مورد ماجرای منجر به قتل گفت: ما برای تفریح به چهار باغ رفته بودیم. در نزدیکی جایی که ما نشسته بودیم دو نفر دیگر هم بودند و مدام گیر می‌دادند و می‌گفتند چرا آنها را چپ چپ می‌کنیم و چرا این طور رفتار می‌کنیم. دست آخر آن دو نفر رفتند و با ۱۰ نفر از دوستانشان برگشتند. بعد هم که درگیری شروع شد و در آن بین متوجه نشدیم چه کسی قتل را انجام داد اما حدس می زنم یکی از همان دو نفری که اول با ما درگیر شدند، دوستم را کشته است.

به این ترتیب مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت. ابتدا ردی از او وجود نداشت تا اینکه مشخص متهم با هویت جعلی در تهران زندگی می‌کند و با اجاره کردن خانه‌ای مشغول به کار شده است. به این ترتیب متهم در نازی آباد تهران دستگیر شد و به انجام قتل در دعوا اعتراف کرد و گفت: زمان حادثه جوگیر شدم و ضربه مرگبار را زدم.

بنا به این گزارش متهم به زودی به شهر محل وقوع جرم منتقل می‌شود تا تحقیقات کامل از او در آنجا انجام شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.