خرید و فروش کالای نو از معتبرترین فروشگاه آنلاین ایران

پیندو سایتی برای خرید و فروش کالا و خدمات است که در حال حاضر هزاران فروشنده در آن فعال هستند.

با کمی جستجو در اینترنت، سایت‌هایی را پیدا خواهید کرد که واسطه خرید و فروش کالا و خدمات هستند. شرکت پیندو نیز نمونه این مجموعه‌هاست و در حال حاضر هزاران فروشنده در آن فعال هستند. این مجموعه بدون دریافت حق فروش و دستمزد و به‌صورت کاملا رایگان، انتشار آگهی‌های شما را انجام می‌دهد؛ درنتیجه بهترین فرصت برای معاملات اقتصادی است.

شرکت پیندو دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟

اگر به اپ پیندو بروید یا سری به سایت آن بزنید، با دیدن تنوع بالای محصولات موجود در آن شگفت‌زده خواهید شد. در pindo دسته‌بندی‌های مختلفی از کالاهای دیجیتال، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، زیبایی و سلامت، سرگرمی، مواد غذایی و… وجود دارد که قیمتشان واقعا بی‌نظیر است. با انتخاب هرکدام از این کالاها و اضافه کردنش به سبد خرید می‌توانید پرداختی امن و مطمئن را انجام دهید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مزایایی که شرکت پیندو را نسبت به دیگر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند…

اپ پیندو و سایت این مجموعه بهترین فضا را برای کاربران ایجاد کرده‌اند و با وجود منوی فارسی، کار با آنها بسیار ساده‌تر شده است. از جمله ویژگی‌های مثبتی که pindo برای مشتریان خود در نظر گرفته است، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خرید بدون واسطه و کارمزد

شرکت پیندو از شروع فعالیت خود تا به امروز سعی کرده است که مسیری را برای داشتن خریدی اقتصادی برای مشتریان ایجاد کند. این مرکز برای رسیدن به این هدف از امتیازات خود مانند دریافت حق کمیسیون و کارمزد صرفنظر کرده است. بنابراین مبلغی که شما برای خرید کالا یا دریافت خدمات مورد نیاز خود پرداخت می‌کنید، به‌طور مستقیم از سوی فروشنده تعیین شده است و به حساب او واریز می‌شود و پیندو هیچ نقشی در این میان ندارد.

ایمنی بالای در انجام معاملات

در اپ پیندو و سایت آن هم خریدار و هم فروشنده باید تمام اطلاعات هویتی خود را ثبت کنند. این اطلاعات به‌صورت کاملا امن نزد پیندو باقی می‌ماند و حفظ می‌شود تا اگر در پروسه خرید و فروش مشکلی پیش بیاید، پیندو با داشتن این اطلاعات مراحل شکایت و بررسی مشکل را انجام دهد.

امکان بررسی تجربه شخصی و واقعی مشتریان قبلی

با باز کردن اپ پیندو و ورود به صفحه هر محصول می‌توانید بخش نظرات مشتریان را ببینید. این قسمت در برخی از سایت‌ها به وسیله ربات‌ها پر می‌شود؛ اما پیندو شرایطی را فراهم کرده است که هر مشتری با دید باز و به شکل کاملا واقعی نظرات خود را در مورد هر محصول و استفاده از آن درج کند. شما می‌توانید با مشاهده این موارد درنهایت در مورد خرید کالا یا استفاده از خدمات مورد نظرتان تصمیم درست‌تری را بگیرید.

بهره‌مند شدن از امتیازات ویژه

همه ما از دریافت جایزه و تخفیفات ویژه لذت می‌‌بریم. پیندو نیز برای رضایت حال مشتریان خود این ویژگی را در نظر گرفته است. این مجموعه تخفیفات ویژه‌ای را در بازه‌های زمانی مختلف به کاربران خود ارائه می‌دهد که بیشتر به‌صورت کدهای تخفیف و امتیازاتی برای خرید هستند. همچنین اگر از مشتریان قدیمی این مجموعه باشید، کوپن، امتیاز و حتی بازگشت پول نقد نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

پشتیبانی 24 ساعته و خیالی راحت

موضوع دیگری که امتیاز اصلی پیندو به حساب می‌آید، پشتیبانی 24 ساعته‌ای است که برای مشتریان خود در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای پیگیری شکایات، مشکلاتی که در پروسه خرید و فروش دارید، پرسش‌هایی که در مورد هر محصول برایتان پیش آمده است و… از راهنمایی این کارشناسان استفاده کنید.

نصب اپ پیندو و کاربری راحت

آخرین ویژگی جذابی که در مورد پیندو می‌توانیم بیان کنیم، اپلیکیشن‌ آن است که به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده است و قابلیت نصب روی سیستمعامل‌های مختلف را دارد. شما می‌توانید از طریق روش‌هایی که در سایت شرکت پیندو گفته شده است، این برنامه‌ها را نصب کنید تا به تمام صفحات موجود در آن دسترسی داشته باشید.

راهنمای خرید کامل محصولات مورد نظرتان را در بلاگ پیندو بخوانید…

همه فروشگاه‌های اینترنتی به جز صفحه فروش و خدماتشان، بلاگ یا مجله اینترنتی هم دارند. شرکت پیندو هم این موضوع را در نظر گرفته و بخشی از سایتش را به مقالات اختصاص داده است. شما می‌توانید هم در سایت و هم اپ پیندو این مجله را ببینید و اطلاعات مربوط به راهنمای خرید و تکنولوژی‌های روز دنیا را دریافت کنید. این مقالات به‌صورت دوره‌ای آپلود و به‌روز رسانی می‌شوند.

پیندو، پایانی برای سختی‌های خرید و فروش کالا و خدمات شما

پیندو نه تنها فروشگاه زنجیره‌ای، بلکه منبعی معتبر برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد محصولات مختلف است. با ورود به سایت این مجموعه دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی مثل پورسانت یا اجاره مغازه نخواهید داشت. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا کالاها و خدمات خود را با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان قرار دهید که این امر افزایش تعداد خریداران و فروش بیشتر را برایتان به همراه خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.