مجرمان سابقه‌دار در ایام نوروز مرخصی دارند؟

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: مجرمان سابقه‌دار، حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خشن در ایام نوروز تحت هیچ شرایطی به مرخصی نمی‌روند.

به گزارش تازه نیوز، درودی گفت: برخورد دستگاه قضایی با مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک و مرتکبان جرایم خشن که امنیت و آسایش مردم را مختل کنند، طبق قانون سخت و قاطع خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: مجرمان سابقه‌دار، حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خشن در ایام نوروز تحت هیچ شرایطی به مرخصی نمی‌روند.
به نقل از اقتصادآنلاین، محمدحسین درودی روز سه‌شنبه افزود: افرادی که دوره محکومیت آنان نیز به پایان رسیده است در رصد ضابطان عام و خاص هستند و در صورت ارتکاب مجدد جرم، مطابق قانون با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخورد دستگاه قضایی با مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک و مرتکبان جرایم خشن که امنیت و آسایش مردم را مختل کنند، طبق قانون سخت و قاطع خواهد بود.

دادستان مشهد گفت: دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز با استقرار کشیک نوروزی به صورت ۲۴ ساعته به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی ارائه خدمات خواهد کرد.

درودی در خصوص چهارشنبه پایان سال نیز افزود: دادستانی به آزادی‌های مشروع مردم در برگزاری مناسبت‌های ملی و آیینی که با رعایت موازین شرعی و قانونی انجام می‌شود، احترام می‌گذارد.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه رفتار‌هایی که مخل امنیت و آسایش دیگران در شب چهارشنبه آخر سال می‌شود، اجتناب کنند در غیر این صورت متهمان چهارشنبه آخرسال باید در دوره‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی که در معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مشهد برنامه ریزی شده است شرکت کنند.

دادستان مشهد گفت: بر اساس قانون چنانچه افرادی به طور غیرمجاز مواد منفجره خریداری، نگهداری و حمل و یا توزیع و فروش کنند، به حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم خواهند شد.

درودی افزود: همچنین در صورت هرگونه اخلال در نظم عمومی، تخریب و حریق اموال عمومی و خصوصی طبق قانون مجازات اسلامی در برخی موارد تا سه سال حبس در انتظار مرتکبان این جرایم خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.