شجاعیان: این همه انتقاد از استقلال طبیعی نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم انتقاد اگر هم صورت می گیرد باید منصافانه باشد. این همه انتقاد طبیعی نیست. به نظرم در این مسائل شیطنت هایی وجود دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، داریوش شجاعیان در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

*ما در دو بازی اخیر بدشانسی هم آورده ایم. اینگونه نبوده که فرصتی نداشته باشیم. در هر دو بازی گذشته دو تیمی که مقابل ما بازی کردند فوتبالی کاملا تدافعی با برنامه ضد حمله داشتند. فیلم بازی موجود است. سایپا یک موقعیت روی دروازه ما داشت و نفت مسجد سیمان هم همینطور. در این هفته ها کدام تیم به نفت در مسجد سلیمان فشار وارد کرده؟ اما ما ۳ بار به تیر آنها زدیم. شاید انتقاد از نوع بازی استقلال کمی واقعی باشد ولی خیلی جاها بی‌ انصافی می شود.

*کدام تیم است که در این ۱۳ هفته نوسان نداشته و فوتبال هجومی بازی کرده؟ اگر چنین تیمی وجود دارد چرا ما صدرنشین لیگ هستیم؟ هر تیمی هجومی بازی کرده ضعف های دیگری داشته و روی جایگاهش در جدول اثرگذار بوده است. کدام تیم در ایران می تواند مقابل تراکتور به آن خوبی فوتبال بازی کند؟ هر تیمی ۳ گل به تراکتور در تبریز می‌زد کلی سر و صدا راه می انداخت اما ما از این کارها نکردیم.در سیرجان و مشهد هم برنده شدیم کاری که خیلی از تیم ها نمی توانند انجام دهند. شما همین نفت آبادان را ببینید که چه نتایجی گرفته است اما به خاطر یک مساوی از ما انتقاد شد. به نظرم انتقاد اگر هم صورت می گیرد باید منصافانه باشد. این همه انتقاد طبیعی نیست. به نظرم در این مسائل شیطنت هایی وجود دارد.

*این درست نیست که کار و تلاش یک مجموعه با چند حرف ساده زیر سوال برود. محمود فکری از روزی که به استقلال آمده برای همه اعضای کادر فنی شرح وظایفی گذاشته که ما در تمرینات شاهدش هستیم. در همین بازی گذشته سیستم تیم عوض شد و بعد از ۱۲ هفته با یک سیستم جدید مقابل نفت آن هم در خانه حریف بازی کردیم. تا آنجا که آمار را به من دادند بیش از ۶۰۰ پاس در این مسابقه دادیم، در نیمه دوم بارها از چپ و راست روی دروازه حریف توپ ریختیم، اسم این کار برنامه نیست؟ گلی که زدیم روی برنامه نبود؟

*در تیم ما آقایان فکری، مرفاوی، عمران زاده، برهانی، قربانعلی پور و بقیه هر کدام برای خودشان رزومه ای دارند. هر کدام از این نفرات در تیم های دیگر عصای دست سرمربی می شدند. این نفرات هر کدام نزدیک به یک دهه برای استقلال بازی کرده اند و روزهای خوب و بد زیادی را تجربه کردند پس وقتی چنین مربیان سرد و گرم چشیده ای داریم نباید به راحتی همه چیز زیر سوال برود.  تاکید می کنم انتقاد اگر هم صورت می گیرد باید سازنده باشد نه اینکه تخریب کند. تیمی که از هفته اول خودش را به هر شکلی مدعی اصلی قهرمانی نشان داده شایسته این همه انتقاد نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.