درخواست سردار آزمون از سلبریتی‌ها

سردار آزمون یکی از ستارگان فوتبال ایران با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از سلبریتی ها و چهره های هنری برای حمایت از مردم زلزله زده سی سخت دعوت کرد.

به گزارش تازه نیوز، پس از وقوع زلزله چهارشنبه شب در شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، و خسارات گسترده‌ای که به منازل و ساختمان‌های مسکونی وارد شد، بسیاری از مردم دومین شب متوالی را بدون سرپناه در سرمای زیر صفر گذراندند.

اگرچه امدادرسانی به این مناطق آغاز شده اما نیاز به حمایت بیشتر باعث شد تا برخی چهره‌ها برای امدادرسانی بیشتر و بهتر از مردم درخواست کمک کنند.

سردار آزمون ستاره فوتبال کشورما از اولین افرادی بود که به این اتفاق واکنش نشان داد. او با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: دوستان سلبریتی، میشه بازرسی سخت حمایت کنید؟

سردار آزمون

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر، چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

سی سخت با ۷ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.