توضیح فرودگاه امام در خصوص تست دروازبان پرسپولیس

آزمایش تست فرودگاهی کرونا از رادوشوویچ، دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت، حواشی جالبی داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، پیرو پست اینستاگرامی بوژیدار رادوشوویچ، دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر دریافت مبلغی بیشتر از مبلغ مصوب وزارت بهداشت جهت تست کرونا در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، روابط عمومی ایت فرودگاه توضیحاتی ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده است: مبلغ تست کرونا در فرودگاه امام خمینی(ره) جهت اتباع ایرانی مبلغ ۲۳۰ هزار تومان و برای اتباع خارجی مبلغ ۴۰ دلار یا ۳۵ یورو و یا معادل ریالی آن میباشد که با نرخ امروز دلار، مبلغ ۹۶۰ هزار تومان می باشد.

البته اتباع خارجی که در ایران اقامت داشته باشند هم میتوانند همان مبلغ اتباع ایرانی یعنی ۲۳۰ هزار تومان را پرداخت کنند. در این مورد خاص، مامور محترم بهداشت مرزی به دلیل عدم شناخت از آقای رادوشوویچ، از ایشان هزینه تست کرونای اتباع خارجی را طلب میکنند، ولی پس از اعتراض همراه ایرانی ایشان و مشخص شدن مجوز کار و اقامت ایشان در ایران، همانند اتباع ایرانی از ایشان و همسرشان مبلغ ۲۳۰ هزار تومان اخذ میگردد.

کاش آقای رادوشوویچ که دروازه بان تیم قدیمی و اخلاق مداری مانند پرسپولیس هستند، قبل از اینکه با این پست اینستاگرامی به ایرانیان عزیز که ۵ سال در کنارشان زندگی کردند و همواره مشمول لطف و محبت مردم و هواداران این تیم ریشه دار قرار داشتند توهین کنند، دلیل این اتفاق ناخواسته و عادی را توضیح میدادند تا زحمات ماموران زحمتکش بهداشت مرزی که شبانه روز از سوی وزارت بهداشت در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارند را زیر سوال نبرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.