فروش نقدی و اقساطی ۶ خودرو ویژه بهمن ۱۴۰۱ +جدول قیمت

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو شامل شش خودرو ویژه بهمن ماه با مدل ۱۴۰۱ و قیمت جدید اعلام شد.

به گزارش تازه‌نیوز، شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا فروش فوری محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی آغاز کند. شرایط فروش ویژه محصولات ام وی ام که برای بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است، نشان می دهد که خودروها با مدل ۱۴۰۱ و با محل تحویل شهرستان بم به مشتریان عرضه می شوند.

در این شرایط فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ خودروهای ام وی ام X22 دنده ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ خواهد شد. همچنین مدل خودروها ۱۴۰۱ بوده و محل تحویل، انبار کارخانه در شهرستان بم اعلام شده است.

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش اخیر مدیران خودرو ۱۲ درصد اعلام شده و برای ام وی ام X22 دنده ای و ام وی ام X22 پرو حداکثر تسهیلات ۴۰ درصد به مشتریان اعطا می شود. برای ام وی ام تیگو ۷ تیپ IE هم میزان تسهیلات ۶۰ درصد بوده و برای سایر محصولات نشان MVM، این تسهیلات ۵۰ درصد بهای مصوب خودرو است. این میزان تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو بوده و متقاضیان می توانند با حداکثر تسهیلات ۵۰ درصد با نرخ بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه، از محل بانک ها استفاده کنند. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه و با نرخ بهره ۱۵ تا ۲۱ درصد است.

به نقل از جماران، بر اساس اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند و این بخشنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است.

جدول قیمت فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.