مربی اخراجی لیگ عربستان هدایت قهرمان ایتالیا را بر عهده گرفت

باشگاه ناپولی اعلام کرد که رودی گارسیا، مربی باتجربه فرانسوی، را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ناپولی که فصل قبل قهرمان سری آ شد، بعد از جدایی لوچانو اسپالتی به دنبال جانشینی برای او بود و بعد از گمانه‌زنی‌های زیاد، سرانجام رودی گارسیا، سرمربی فصل قبل النصر عربستان را انتخاب کرد.

ناپولی فصل قبل با هدایت لوچانو اسپالتی نمایش‌های درخشانی در سری آ ارائه داد و بعد از ۳۳ سال توانست فاتح کالچو شود اما پس از آن لوچانو اسپالتی اعلام کرد که قصد دارد برای یک سال استراحت کند و به همین دلیل این باشگاه را ترک کرد.
در این مدت شایعات زیادی در مورد جانشین او مطرح شده بود و حتی آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اعلام کرد که فهرستی ۴۰ نفره را برای جانشینی اسپالتی در نظر دارد. در این بین، هفته گذشته رسانه‌های ایتالیایی از وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، که تیمش را به فینال لیگ کنفرانس اروپا رساند، به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی اسپالتی نام بردند اما دی‌لورنتیس اعلام کرد با توجه به اینکه این مربی با فیورنتینا قرارداد دارد، با او وارد مذاکره نخواهد شد.
در نهایت اکنون باشگاه ناپولی با انتشار تصویری از رودی گارسیا، او را به عنوان سرمربی جدید تیم اول این باشگاه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از خبرورزشی، گارسیای ۵۹ ساله که با کسب دوگانه لیگ و جام حذفی فرانسه در فصل ۱۱-۲۰۱۰ برای خود نامی دست و پا کرد، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ هدایت رم را برعهده داشت.
او فصل گذشته در لیگ عربستان حضور داشت اما نتوانست با النصر انتظارات را برآورده کند و در نهایت پیش از پایان فصل و پس از اینکه صدر جدول را به الاتحاد واگذار کرد، اخراج شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.