مرغ ۱۵ تومان را الان ۱۲۰ تومان می‌گیریم، این چه دستاوردی است؟

فعال سیاسی اصولگرا می گوید رئیسی دلار ۲۷ هزار تومان را گرفته و ۵۰ هزار تومان کرده است. یعنی ثروت و سفره ملت را کمتر از نصف کرده اند. اگر آن موقع مرغ را ۱۵ هزار تومان می‌گرفتیم الان ۱۲۰ هزار تومان باید بگیریم. این چه دستاوردی است؟

به گزارش تازه‌نیوز، منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید رئیسی دلار ۲۷ هزار تومان را گرفته و ۵۰ هزار تومان کرده است. یعنی ثروت و سفره ملت را کمتر از نصف کرده اند. اگر آن موقع مرغ را ۱۵ تومان می‌گرفتیم الان ۱۲۰ تومان باید بگیریم. این چه دستاوردی است؟

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، درباره دستاوردسازی‌های دولت رئیسی، با توجه به مصاحبه اخیر او به انتخاب گفت: انصاف و مروت به ما دیکته می‌کند که خدمات سایر دولت‌ها را به زبان بیاوریم. ما دستاورد جدی که امروز سفره مردم را رنگین کند، مشاهده نمی‌کنیم. البته من نمی‌گویم دولت تلاش نمی‌کند، اما دستاوردی که تولید امید کند و بر مبنای منطق باشد را نمی‌بینم. بالاخره ایشان دلار ۲۷ هزار تومان را گرفته و ۵۰ هزار تومان کرده است. یعنی ثروت و سفره ملت را کمتر از نصف کرده اند. اگر آن موقع مرغ را ۱۵ تومان می‌گرفتیم الان ۱۲۰ تومان باید بگیریم. این چه دستاوردی است؟ من احساس می‌کنم دستاورد واقعی را وقتی می‌توان اعلام کرد که مردم احساس رضایت از مسکن و معاش و اشتغال داشته باشند. من دستاورد جدی در دولت رئیسی نمی‌بینم. ‎

وی درباره آمارهای رئیسی و نقش مشاورین او در ارائه این آمارها اشاره کرد: من نمی‌توانم قضاوتی کنم، بالاخره ایشان از ظرفیت مشاورین استفاده می‌کنند و شاید آن‌ها آمارهای این چنینی به ایشان می‌دهند.‌ ای کاش آقای رئیسی یک روز به بازار تهران و یا تره بار برود و وضعیت مردم را بببیند و با آن‌ها حرف بزند تا شاید آمار هایش اصلاح شود.

حقیقت‌پور گفت: در سیاست و فرهنگ و امنیت دولت جای کار کردن دارد. دولت نمی‌تواند اظهار کند که کار خاصی در این حوزه‌ها کرده است. در هر ۴ روز یک نفر نیروهای فراجا شهید می‌شوند، در اقتصاد ما اصلا خجالت می‌کشیم حرف بزنیم، در زمینه‌ی مسکن از مستاجرها خجالت می‌کشیم. کارهای دولت ناکافی بوده است و هیچ کدام از این‌ها نباید ما را قانع و راضی کند. رساندن مردم عزیز ایران به یک ترازی از رفاه که حقشان است، با تلاش به دست می‌آید. الان تا رسیدن به آن تراز فاصله زیادی داریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.