درخواست برای تعطیلی فردا شنبه ۵ اسفند

آخرین اخبار درباره تعطیلی شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ را منتشر شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصاد‌آنلاین، تایید تعطیلی شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ در مواقع غیر بحران و تعطیلی‌های مناسبتی با شورای امنیت کشور است. در این راستا استانداری قم نیز ضمن نظر مساعد برای تعطیلی شنبه موضوع را با وزارت کشور مکاتبه کرده است اما زمان پاسخ آن وزارتخانه مشخص نیست.

۶ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) تعطیل رسمی اعلام شده است و ۶۰۰‌ کلاس در آمورش و پرورش، ۶۰۰ نمازخانه، ۱۰ ورزشگاه، هفت بقعه متبرکه ، بیش از ۷۰ مسجد، ۶ بوستان شهری و تخت‌های اقامتی مجموعه‌های رسمی تدارک اسکان بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر از زائران جشن‌های نیمه شعبان استان قم را انجام داده‌اند و به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر خبر تعطیلی مدارس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی مدارس ۵ اسفند

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در شنبه ۵ اسفند هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است.

تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس

همچنین چند روز گذشته رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت که خواستار این بودیم که این اجازه را داشته باشیم که شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان لزوما از ابتدای مهر نباشد، مجلس نیز با این موضوع موافقت کرده است.  قرار است بتوانیم با توجه به اوضاع اقلیمی یعنی‌مناطق گرمسیر و سردسیر درجه‌ای از اختیار را به ادارات کل آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی بدهیم که این موضوع به مصرف انرژی و سلامت فرزندان در مناطق جغرافیایی مختلف در کشور کمک می‌کند و امیدواریم که این موضوع نهایی شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.