تجربه طعم‌ و رایحه‌های جدید با بالم لب کامان؛ پنج گزینه برای نرمی لب

بدون شک برای شما هم پیش آمده که به دلایلی مختلفی با خشکی لب مواجه شده باشید. از طرفی هم در فصل‌های پاییز و زمستان شرایط پوسته پوسته شدن لب‌های شما تشدید شده باشد.

برای اینکه لب‌ها دچار آسیب و ترک خوردگی نشوند چه باید کرد؟ استفاده مدام از بالم لب برای از بین بردن پوست‌های مرده و جوانسازی پوست لب توصیه می‌شود. در برخی از مواقع شاهد این هستیم که در کنار خشکی لب، سوزش و التهاب‌های زیادی هم در اطراف لب احساس می‌شود. از این‌رو تولیدکننده انواع لوازم آرایش و بهداشتی کامان تلاش کرده است که برای از بین بردن مشکلات خشکی لب، محصولی را تولید کند تا دیگر شاهد پوسته پوسته و آسیب به لب‌ها نبود. بالم لب کامان همان محصولی است که می‌توان برای برطرف کردن خشکی لب استفاده کرد تا با احیای سلول‌های پوست لب، درخشندگی و لطافت را به لب‌ها هدیه داد. برای اینکه با محصولات بالم لب کامان بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

بالم لب چیست؟

بالم لب نوعی از موم یا پماد است که از ترکیبات نرم و مرطوب کننده ساخته شده است. این محصول دارای وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان، پارافین، لانولین و موم زنبور عسل است که باعث نرم شدن پوست لب می‌شوند. البته فرمولاسیون قوی‌تر هم در بالم لب‌ها دیده می‌شود که علاوه بر استفاده از روغن‌های مرطوب‌کننده، دارای ویتامین C ، ویتامین E  و Q10 هستند. این بالم لب‌ها قدرت فوق‌العاده‌ای دارند و پوست لب را در برابر پیری مقاوم می‌کنند. همچنین موادی مانند: کلاژن، دی پالمیتول هیدروکسی و هیالورونیک اسید در ترکیبات این محصول دیده می‌شوند.

اما دلیل اصلی استفاده از بالم لب چیست؟ علاوه بر ترکیبات و فرمولاسیون عالی که بالم لب دارد، هیچگونه سنگینی نداشته و چسبندگی بر روی لب ایجاد نمی‌کند. این محصول در دسته لوازم آرایشی قرار دارد و به سلامت لب‌ها کمک زیادی می‌کند.

کاربرد و مزایای بالم لب چیست؟

بالم لب به عنوان یکی از محصولات آرایشی در سال‌های اخیر با استقبال زیادی روبه‌رو شده و دلیل آن هم مزیت‌های زیاد این محصول اعلام شده است که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها

پوست لب بسیار نازک است و همین موضوع باعث می‌شود تا با تغییرات آب و هوایی یا عوامل بیرونی، سطح پوست لب با خشکی مواجه شود. دلایل مختلفی برای ایجاد خشکی لب و پوسته پوسته شدن وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها سرما، نور خورشید یا گردوغبار است. حتی در برخی از مواقع ممکن است که لب دچار التهاب شود و خونریزی کند. از این‌رو با استفاده از بالم لب می‌توان از شر خشکی پوست و پوسته پوسته شدن لب، خلاص شد.

جلوگیری از ایجاد خشکی و ترک خوردگی پوست لب

مرطوب کنندگی یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از بالم لب است که از ترک خوردگی پوست لب جلوگیری می‌کند. بالم لب به دلیل فرمولاسیون قوی که دارد، همیشه لب‌ها را تازه و مرطوب نگه می‌دارد. از این‌رو خشکی و ترک خوردگی بر روی پوست لب دیگر معنایی ندارد. توصیه می‌کنیم آن دسته از افرادی که همیشه پوست‌های خشک و حساس دارند، همیشه از بالم لب استفاده کنند تا در برابر سرما و روزهای خشک، نگرانی برای مرطوب نگه داشتن لب‌های خود نداشته باشند.

محافظت از پوست لب در برابر اشعه مضر نور خورشید

محافظت از پوست یکی از ویژگی‌های بالم لب است که به سلامت لب‌ها کمک می‌کند. اگر جزو افرادی هستید که به واسطه شغل یا فعالیتی که دارید، بیشتر در معرض نور خورشید هستید، بهتر است که از بالم لب استفاده کنید. تابش نور خورشید باعث ترک خوردگی، خشکی و پوسته پوسته شدن لب می‌شود که با استفاده مکرر از بالم لب می‌توان از این موارد جلوگیری کرد. بیشتر بالم لب‌ها دارای مقادیری spf هستند که باعث می‌شوند، پوست لب از زیان اشعه‌های خورشید در امان باشد.

حجیم نشان دادن لب‌ها

حجیم نشان دادن ظاهر لب‌ها یکی از مزیت‌های استفاده مداوم از بالم لب است. اگر دوست دارید که لب‌هایی حجیم داشته باشید، استفاده از بالم لب توصیه می‌شود که علاوه بر حجیم کردن، تغییر رنگ هم دارد و می‌توان به عنوان یک رژ از آن استفاده کرد. در حقیقت حجیم نشان دادن لب‌ها یکی از دلایلی مهمی ‌است که بیشتر خانم‌ها را برای خرید بالم لب ترغیب می‌کند. بدون هیچگونه تزریق فیلر لب و دردسری می‌توانید تا حدودی لب‌های خود را حجیم کنید و در نهایت با یک خط لب کمرنگ دور لب‌ها را پررنگ کرده تا تغییر رنگ بالم لب را هم شاهد باشید.

معرفی محصولات بالم لب کامان

پوست لب یکی از نقاط حساس بدن است که نیاز به مراقبت‌های پوستی دارد تا دچار ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن، نشود. از این‌رو تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی کامان محصولاتی با نام بالم لب را تولید کرده تا افراد بتوانند در برابر آسیب‌های بیرونی و اشعه خورشید از پوست لب خود محافظت کنند. این محصولات در طعم‌ها و با فرمولاسیون به روز دنیا تولید شده‌ و با استقبال خانم‌ها و آقایان مواجه شده‌اند. از این‌رو ویژگی‌های برخی از محصولات بالم لب کامان را بررسی خواهیم کرد.

بالم لب کامان مدل آلبالو

بالم لب کامان مدل آلبالو غنی شده با فرمولاسیون ویژه است و ویتامین‌های ضروری دارد که باعث درخشندگی مرطوب شدن پوست می‌شود. این محصول برای استفاده روزانه مناسب بوده و قابلیت جذب بالایی دارد. همچنین فاقد هر نوع مواد مصنوعی، رنگی، افزودنی‌ها، پارابن‌، فتالات، گلوتن، سولفات‌ها و SLS است که سازگاری بالایی با انواع پوست دارد. اما مهم‌ترین ویژگی بالم لب کامان مدل آلبالو عبارتند از:

  • پایه مناسب برای زیرسازی آرایش لب با ترکیبات فو‌ق‌العاده است.
  • مناسب برای افرادی که خشکی لب در اثر مصرف داروهای ضد آکنه (راکوتان و آکوتان) دارند.

همچنین اسانس آلبالو دارد تا کمی ‌هم رنگ‌دهی قرمز داشته باشد.

بالم لب کامان مدل آلوئه ورا

بالم لب کامان مدل آلوئه ورا یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست است که غنی شده با فرمولاسیون ویژه و ترکیباتی مانند: ویتامینE ،C  ، Aآنتی‌اکسیدان‌ها است که برای رطوبت‌دهی و نرمی ‌پوست لب استفاده می‌شود. همچنین از روغن‌های طبیعی برای تولید این محصول استفاده شده تا از خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری شود.

بالم کامان

اما مهم‌ترین ویژگی‌های بالم لب کامان مدل آلوئه ورا عبارتند از:

  • مناسب برای استفاده روزانه، مناسب خانم‌ها و آقایان با قابلیت جذب سریع
  • دارای رایحه آلوئه ورا
  • پایه مناسب برای زیرسازی آرایش لب با ترکیبات فو‌ق‌العاده

همچنین خاصیت تغذیه‌ کنندگی قوی و رطوبت‌رسانی طولانی ‌مدت دارد.

بالم لب کامان مدل توت فرنگی

بالم لب کامان مدل توت فرنگی به دلیل اینکه ترکیبات ارزشمندی دارد، یکی از انتخاب‌های خانم‌ها و آقایانی است که پوست لب ترک خورده و آسیب دیده دارند. این محصول به دلیل خاصیت رطوبت رسانی و درخششی که دارد به عنوان پایه آرایش لب هم استفاده می‌شود و کمی ‌هم لب‌ها را حجیم نشان می‌دهد. از طعم توت فرنگی برای ساخت این محصول استفاده شده تا علاوه بر خاصیت‌های مختلف، آبرسانی خوبی هم داشته باشد و احساس نرمی‌ و لطافت به پوست لب بازگردد. اما مهم‌ترین ویژگی‌هایی بالم لب کامان مدل توت فرنگی عبارتند از:

  • غنی شده با فرمولاسیون ویژه با ترکیباتی مانند: ویتامینE ،A و آنتی‌اکسیدان‌ها
  • تقویت‌کننده با روغن‌های طبیعی مانند: شی‌باتر، آرگان، کرچک به همراه موم زنبورعسل، موم کارنوبا و آلانولین
  • دارای رایحه‌های متنوع و اختصاصی توت‌فرنگی

به طور کلی بالم لب کامان، فاقد هر نوع مواد مصنوعی، رنگی، افزودنی‌ها، پارابن‌ها ، فتالات، گلوتن، سولفات‌ها و SLS است که برای انواع پوست مناسب است.

بالم کامان

چرا بالم لب کامان بخریم؟

کامان به عنوان تولیدکننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در تلاش است که محصولات مراقبتی پوستی باکیفیتی را تولید کند تا همه افراد از آن‌ها استفاده کنند. از این‌رو برای خشکی و ترمیم لایه‌های پوست لب، محصول بالم لب در طعم‌های مختلف را تولید کرده تا افراد برای استفاده روزانه بتوانند از این محصولات استفاده کنند. تمام بالم لب‌های تولید شده در شرکت کامان، از فرمولاسیون به روز دنیا برگرفته شده و برای خانم و آقایان مناسب هستند. همچنین استفاده از ترکیبات روغن‌های طبیعی در بالم لب‌های کامان یکی از مهم‌ترین دلایلی است که افراد ترجیح می‌دهند از این محصول استفاده کنند

منبع: مجله کامان (https://mag.comeon-co.com)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.