تماس نیمار با مسی؛ باید به PSG بیایی لئو!

اکیپ مدعی شد نیمار در تماس با لیونل مسی از او درخواست کرده که به پاری‌سن‌ژرمن بیاید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، مدت‌ها از زمانی که نیمار خنده را بر روی لبان هواداران بارسلونا می آورد، می گذرد. ستاره برزیلی حالا می تواند حتی به دشمن شماره یک بلوگرانا نیز تبدیل شود چرا که گفته می‌شود او برای ترغیب لیونل مسی به منظور حضور در پاری سن ژرمن با این فوق ستاره آرژانتینی تماس گرفته است.

طبق ادعای نشریه اکیپ فرانسه نیمار شخصاً با لیونل مسی تماس گرفته و با جمله “باید بیایی” از از او درخواست کرده که راهی پارک دو پرنس شود. همچنین نیمار درباره شرایط زندگی در پاریس و پروژه باشگاه فرانسوی برای مسی توضیح داده است.

هیچ رازی نیست که نیمار در آرزوی دیدار مجدد با هم تیمی سابق خود است و حتی این مسئله را چند ماه پیش به صورت علنی بیان کرد. وی پس از رویارویی با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا گفت: “من دوست دارم دوباره با مسی بازی کنم‌ چیزی که بیشتر از همه می خواهم این است که از بازی دوباره با او در زمین لذت ببرم. من می خواهم دوباره با او بازی کنم. مطمئناً سال آینده باید این کار را انجام دهیم.”

در آن زمان، سخنان نیمار شایعاتی را ایجاد کرد مبنی بر اینکه او امیدوار است دوباره به بارسلونا ملحق شود یا مسی به پاریس برود اما اکنون مقاصد او کمی واضح تر به نظر می رسد و ممکن است خشم هواداران تیم کاتالانی را نسبت به او افزایش دهد.

این شایعه در حالی مطرح شده که گفته می‌شود خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه بارسلونا، قصد دارد ارلینگ هالند و سرخیو آگوئرو را به نوکمپ بیاورد تا با این روش مسی را برای ماندن در بارسلونا ترغیب کرده باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.