ادارات استان تهران با تأخیر آغاز به کار می‌کنند؟ +جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به گسترش سرما و کاهش دما از تأخیر یک ساعته در شروع کار ادارات استان تهران برای فردا دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: ساعت آغاز به کار ادارات استان تهران ۹ صبح اعلام می شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به گسترش سرما و کاهش دما از تأخیر یک ساعته در شروع کار ادارات استان تهران برای فردا دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: ساعت آغاز به کار ادارات استان تهران ۹ صبح اعلام می شود.

وی افزود: با هدف تداوم گازرسانی به بخش خانگی، گاز ادارات دولتی و صنایع استان تهران تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبرو خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: محدودیت در مصرف گاز از سوی صنایع و ادارات استان تهران ضروری است و چنانکه این محدودیت اعمال نشود جریان گاز رسانی در بخش‌های مربوطه با قطعی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: پایداری و تداوم در شبکه گازرسانی به بخش خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار از صنایع این است که در این بخش نهایت همکاری را داشته باشند.

او در ادامه گفت: از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف گاز گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت استان بردارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.