سحر زکریا: مهران مدیری میلیارد‌ها تومان هم بدهد دیگر با او کار نمیکنم!

سحر زکریا با انتشار متنی در اینستاگرام درباره احتمال همکاری مجددش با مهران مدیری نوشت.

به گزارش تازه نیوز، سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون کشور، در صفحه اینستاگرامش نوشت: مهران مدیری اگر بیاید و برای کاری میلیاردها تومان هم بدهد دیگر با او کار نمی‌کنم. شعار میدهد که میخواهد صدای مردم باشد ولی صدای همکاران خودش هم نیست. مگر خودش در مصاحبه با رشیدپور نگفته که برای “دورهمی” ۷۰۰ میلیون گرفته پس چطور میتواند صدای مردم باشد؟ این همه پول بگیری بعد بیایی از مهمانت بپرسی چرا ازدواج نمیکنی و بعد به مردم متلک بگویی که یارو دلار را از نزدیک ندیده و حالا نگران بالا رفتن قیمت دلار است!

سحر زکریا با اشاره به تجربه حضور در “دورهمی”  گفت:  وقتی به دورهمی دعوت شدم حتی یک قران هم نگرفتم درحالیکه همکاران دیگر گرفتند. فقط به من چند تا قابلمه و یک تبلت دادند که آن را هر جا بردم گفتند اصلا این چه مارکی هست؟

زکریا ادامه داد: مدیری تغییر کرده چون مشاورانش تغییر کردند. زمانی بود که از مدیری می‌ترسیدیم موسیقی پاپ گوش دهیم چون ممکن بود مسخره شویم چون معتقد بود فقط باید موتزارت و بتهوون گوش کرد ولی حالا خودش از کنسرت بهنام بانی سردرمی‌آورد!

وی افزود: من همیشه خیلی محترمانه از مدیری گلایه کرده‌ام ولی ایشان روش دیگری دارند. مثلا قبل از تولید “دراکولا” خبری منتشر کردند که دیگر سراغ تیم قبلی شان نمیروند و دنبال یک تیم حرفه‌ای و درست هستند! یعنی ما حرفه‌ای و درست نیستیم؟؟ خب میخواهی کار بسازی چرا به همکاران سابق متلک می‌گویی؟ چرا دراکولا با این همه آرایش و لباس و شیر و پلنگ و زرافه و هلی‌کوپتر و دستمزدهای آنچنانی جزو کم‌اقبال‌ترین سریالهای شبکه خانگی است؟؟

این بازیگر با اشاره به طلبش از سریال قهوه تلخ گفت: “قهوه تلخ” سه سال طول کشید و کلی هم در شبکه خانگی فروخت ولی بخاطر مشکلات مالی نیمه کاره ماند. تا چند سال پیش اغلب همکاران از این سریال طلب داشتند و بیشتر آنها طلبشان وصول شد ولی من هنوز دستمزد ۳-۴ ماه کار را نگرفته‌ام!

این بازیگر در ادامه بیان داشت: وقتی به مدیری گفتم پولم را نگرفته‌ام گفت ولش کن، در صورتی که ما بخاطر مدیری رفتیم سر کار و ایشان باید دستمزد ما را جور می‌کرد، برای همین وقتی مدیری میگوید به آن گلفروش سر چهارراه فکر می‌کند من میپرسم پس چرا به تیمی که سالها با شما کار کرده، فکر نمیکنی؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.